fredag 18. mai 2012

Blomstenes hemmelige språk (Vanessa Diffenbaugh)

Eg har brukt litt tid på å bli ferdig med denne boka.  Voksenbøker...! =0)
Det er ein  kjærleiksroman - ikkje tvil om det!



Victoria har vakse opp i mange ulike fosterheimar og barne/ungdomsheimar. Då ho var 9 kom ho til Elizabeth. Elizabet viste genuin interesse for Victoria - her var det annleis enn i dei andre heimane ho hadde vore.  Victoria trudde ei stund på at ho skulle bli adoptert og elska. Men slik gjekk det ikkje. Som vaksen er Victoria blitt hard og let ingen koma tett innpå seg. Ho har lært seg (av Elizabeth) kva alle ulike blomar symboliserar, og dette blir etterkvart hennar måte å kommunisera med verda.
Ho møter Renata, som driv blomebutikk. Renata vert imponert over Victoria og tilbyr henne arbeid. Renata og Victoria går på marknaden i lag kvar veke for å kjøpa blomar. Der treff Victoria ein mystisk mann som viser seg å kunna blomespråket like godt som ho sjølv.
Det er vondt og søtt og morsomt og romantisk og trist.
Denne boka handlar om å sleppe taket i det "trygge" - å tore å satse på å bli lykkelig ilag med andre menneske. Det handlar om å stole på andre. Om å tore å ta imot hjelp og kjærleik.
Eg trur ærlig tala at dette er ei bok for damer. Den er superpopulær (me har ganske lang venteliste på biblioteket) - og damer: LES! Kos dykk!
Eg vart ikkje oppslukt, men det var ein fin historie - fin avkopling!
Boka er lett å lesa og eg likte mange av personane.
Blomstenes hemmelige språk er Diffenbaugh sin debutroman, og eg gler meg til å lesa meir av henne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar