mandag 26. november 2012

BEISTET av Ingunn Aamodt


Hahaha eg ler!
Denne er kul!
Enkel og barnslig, ja! Men veldig kjekk!
Mona går på konsert med sitt store idol, rapparen EK. Han er herlig! Han er ALT.
Og underet skjer : Mona får høve til å delta på backstage-festen!
Og ikkje nok med det (her strøymer det på så ein knapt kan anda):
ho og EK finn tonen. Dei finn den veldig. Ho vert med han heim.  Plutselig er ho ikkje jomfru lenger. Mona og EK! Mona er overlukkeleg
Men det kan jo ikkje vara.
Neste morgon går alt i vasken. Mona får sjølvbiletet sitt knust. EK kallar henne eit beist.
Eg vil ikkje røpa noko av det som skjer, men eg vil oppmoda deg til å lesa! Her får me ein stilig historie. Og lettlest!  Stikkord: popbransje-eventyr, hevn, vennskap, kjærlighet, hevn, spisevegring, musikkvideo, hevn, humor,viljestyrke, hevn og galskap.

Eg har lyst å skriva nokre ord om Patrik. Patrik er Mona sin gode og trufaste ven. Han er ein ekte helt! Gjennom heile boka heia eg på Mona, det er sikkert. Men ho har nokre sider som ikkje er så bra (det er nok det som gjer at ho er lett å lika og lett å forstå?) ....Men Patrik, han er som ein engle. Av alle som er med i denne boka, likte eg Patrik best! <3

Men no har litt dårleg samvit fordi at eg skreiv at boka er barnslig. Det er jo på ingen måte eit barnslig tema i boka! Forstå meg rett! Dette er ei bok for og om ungdomar.
Men språket er enkelt og løysinga på floken er litt "amerikansk film". Eg elskar det!  Eg trur det heiter feelgood! (smilefjes)

"Beistet" ventar  på deg! LES  - det går fort, for boka er tynn og fin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar