tirsdag 8. januar 2013

Charliblogg av Eldrid Johansen



Ei bok om ein blogg? ...lat meg blogge om den =0)

Eg trudde at "Charliblogg" skulle vera dum og teit og dårleg.
(Eg hadde lese nokre omtalar av den, og dei var ikkje fine)
MEN DEN ER KJEKK!
Dette er ei super bok for jenter.  Jenter som kanskje er 12-16 år.
Eg er ikkje målgruppa, men likevel klarte eg heilt fint å kosa meg gjennom heile boka. Den var lettlest og eg ville heile tida lesa vidare og sjå korleis det skulle gå!
Eg håpar at mange kjem til å lesa Charliblogg.  Ikkje gå glipp av den!
Det handlar om Charlotte, eller Lotte som ho kallar seg. Ho går på ungdomskulen og er oppteken av mote, sang og dans. Ho har ei besteveninne og fleire venner. Mora hennar er "ung og kul". Lotte har det bra. MEN
....mora får ny jobb og bestemmer flytting til utkantnorge. Lotte må sjølvsagt bli med, endå ho SLETT IKKJE vil bu på ei øy langt frå "normale folk med normale liv"
Det nye livet på øya vert ikkje bra for Lotte. Ho kvidde seg til ny skule, og det hadde ho all grunn til. Ho blir fryst ut av alle, særleg Josefine og jentene i klassen er fæle mot henne.
Lotte har det fælt, og for å overleve startar ho ei anonym blogg (Charliblogg). Her skriv ho humoristisk om det tragiske livet på øya. Men ho lyg. Ho fantaserer seg inn i eit liv der ho er den mest populære og vellukka på øya. Ho byrjar å disse dei andre som bur der, og legg ut stygge bilete med stygge og sårande kommentarar. Bloggen blir kjempepopulær! Ho blir lest av folk frå heile landet....

Dette er ei bok om mobbing på fleire plan. Forteljinga fekk meg verkeleg til å tenke. Det er ei viktig bok med tanke på at me no lever i ei verd der facebook og blogg er blitt  faste element i kvardagen. Kor stor makt har nettet over oss? Kor langt er me villige til å gå?
Dette er på ingen måte ei dårleg bok! Eg forstår ikkje dei som har uttalt seg så negativt (jfr omtalane eg har lese). Mykje av kritikken går på at alt er så overdrive, at Charlotte overdriv. Men det er då typisk for ungdom?
De må vurdera sjølv, folk! Men eg meiner svært bestemt at dette er ei bra og viktig (og KJEKK!) bok om to enormt viktige og aktuelle tema : mobbing og nettvett! Den er lett å lese. Jubeljippi!  LES LES LES!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar