torsdag 20. juni 2013

og været skiftet og det ble sommer og så videre

Kryss i taket og alt det der! Eg har lese ei voksenbok igjen!
Denne er god! Denne kan eg verkeleg anbefala. Eg vart heilt oppslukt av personane eg las om. Eg drøymte om dei om natta! Kanskje fordi den var så trist og vond? Eg har ofte tenkt at det må vera nok skikkelig tragisk for at bøkene skal bli ordentlig gode...
I første del av boka møter me Kari og Johnny. Kari er norsk og Johnny er amerikansk. Dei blir forelska og giftar seg. Bur i USA og får to nydelige døtre. Dei har det så bra.
Så kjem ulukka!
Døtrene døyr. Verda fell i grus.
Korleis koma seg vidare? Går det an å koma seg vidare etter ei slik oppleving?
Det verkar som ein grei ide å koma seg vekk. Dei vil prøva å byrja eit nytt liv. Dei flyttar til Noreg. Det er alt anna enn lett! Johnny finn seg ikkje til rette. Kari slit! Dei finn ikkje tonen att. den dei hadde før....
Etter nokre år kjem Marita til verda. Men det er ikkje lett å veksa opp i ein heim der sorga rår. Kari mister grepet om livet sitt.
For ei bok! For eit liv Marita må leve. For ein innsikt eg får ved å lese!
Det som eg er glad for, er at dette skal vera første boka av tre om Marita. Eg gler meg til å følga henne.
PS denne boka var lita og tynn, så det er ingen kunst å lesa den. Det gjer du fort! Innhaldet varar lenger.
Les, min venn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar