fredag 26. juli 2013

Fluesommer : Arne Svingen

JA!
Dette likar eg!
Arne Svingen har skrive ei ny bok om ein gut litt på sida av det vanlige!
Arne Svingen, altså!
WOW
Det handlar om Kasper.
Han har ingen venner. Men han har ein stor og mørk hemmelighet.
Pappa slår.
Det er kjempehemmelig. Ingen må finna det ut. Ikkje eingong mamma! (Mamma er kanskje innerst inne klar over kva som eigentleg skjer, men tviheld på teorien om at viss du ynskjer noko hardt nok, blir det sant...)
Det er ikkje noko lett prosjekt Kasper har, men han meiner sjølv at han taklar situasjonen ganske bra.  Han stiltrar seg rundt faren. Må ikkje vekkja sinnet.
For pappa er jo så grei når han ikkje er sint eller har "vondt i hovudet".
Men så ein dag kjem tremenning Bentein for å bu i familien til Kasper. Han ser på saken på ein heilt annan måte enn Kasper...
Arne Svingen skriv atter ein gong KLOKT om dystert tema. Eg har tidlegare skrive om Sangen om en brukket nese. Den likte eg godt! Les om den HER. Fluesommer er endå betre!
Arne Svingen veit kven han skriv for. sjølv om team er heavy, brukar han mykje humor. Det vil me jo ha!
EG JUBLAR! 
Les, min venn! LES!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar