torsdag 18. juli 2013

POLITI : Jo Nesbø

Ja!
Eg har lese den. Eller, det er ikkje riktig. Eg har høyrt den! Politi.  Den 10. romanen om Harry Hole (Han tøffe mannen med det teite navnet!).
Eg anbefalar lydboka! Eg er ikkje SÅ glad i å lesa krim, men å få det opplese: Lovely! Og Helge Winther-Larsen les med flott stemme. YES
Eg er imponert over Jo Nesbø! Er det mulig å ikkje bli det? Han skriv så godt. Sjølv om eg kan styra meg for alle dei ekle, valdelege detaljane, er det ikkje tvil om at dei høyrer med. Det er kanskje ikkje like høg litterær kvalitet som Nesbø har vist tidlegare, men ikkje langt i frå. Og who cares anyway når boka er så enormt spennande og underleg morsom!?
Eg kan naturlegvis ikkje skriva så mykje om handlinga (sjølv om eg har inntrykk av at dei fleste lesarane i landet allereide har lese den), eg må jo ikkje røpa noko!
Men eg vil sei litt! Me får fleire drap. Denne gongen er det politifolk som vert drept. Harry er med, naturlegvis! Han døydde ikkje i forrige bok likevel! Jippi!  Alt skjer i Oslo. Me kjenner dei fleste i persongalleriet frå før. Både good guys og bad guys =0)
Likar du den stygge og tiltrekkande etterforskaren på 193cm? Er du Hole-fan?  Eg trur du kjem til å bli begeistra på nytt når du les Politi. Men eg trur også det er heilt kjempeviktig å ha lese tidlegare Hole-bøker først. Det er heilt avgjerande å ha kjennskap til kva som skjedde i Gjenferd.

Nett som i tidlegare bøker narra Nesbø meg til å tru at eg visste kven som stod bak. Om att og om att! Det er kult, det!
LES!
Det er ikkje rart at denne boka sel godt (og ligg på utlånstoppen på biblioteket!)

Harry Hole har endra seg. Det er bra. Der gjer me jo. Då trur eg litt meir på han. Likar han (endå) betre.
Men framleis er det Frelseren som eg syns er den beste Hole-boka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar