mandag 16. september 2013

INFERNO : Dan Brown

Eg prøvde å lesa den.
 
Eg elskar jo  akademiske heltar!    Robert Langden<3
I alle bøkene om Langden vert eg liksom sugd inn i ei verd av hemmelighetar og symbolikk og kunst og historie. Bøkene er spekka med informasjon! Yeah!
Men, dei er diverre også spekka med ord på framande språk... I Inferno var det Italiensk!
Men fortvil ikkje : det fins då lydbøker!
Inferno er ei slik bok som eg på det seterkaste vil rå deg til å høyra. Fordi det er så kjekt!

Eg har ikkje sjekka fakta, me etter det me får vita i Inferno, aukar folketalet i verda med 250 000 kvar einaste dag! Og heile boka dreiar seg rundt dette etiske dilemmaet: ville du ha drept halvparten av folka på jorda no for å redda menneskearten frå utrydding?

Me går rett inn i spenninga - og blir der til siste side. Det er heseblesande, men åh, så medrivande! Vår helt Robert vaknar opp i Firenze - han er på eit sjukehus, og han har totalt hukommelsetap! Han får ikkje tid til å dvele ved dette, for i neste sekund kjem ei kul motorsykkeldame inn og plaffar ned ein lege og peikar deretter pistolen mot Robert.
Han kjem seg unna i siste sekund - hjelpt av ei vakker ung dame... (tilleggsinfo: Ho har ein vanvittig høg IQ. 209!)

Les, eller HØYR, min venn! Dette er god underhaldning!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar